loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

یو پی اس apc

از موارد مهمی که در استفاده و مراقبت از یو پی‌ اس ،  انتخاب مکان مناسب جهت نصب و نصب صحیح دستگاه یوپی اس می‌باشد . همچنین مکان های ناسازگار ، یو پی‌ اس  و  همچنین کامپیترها و دستگاه  های شما را دچار آسیب های خطرناک و جبران ناپذیر می کند .نصب یو پی اس

جهت افزایش عمر یو پی اس و کاهش نقص  ها ،انتخاب محل مناسب جهت نصب دستگاه یو پی اس از  اهمیت زیادی برخوردار می باشد . پس توصیه می‌شود نکات و مطالب زیر را در نصب رعایت کنید:

    • محل نصب دستگاه یو پی اسباید تحمل وزن یو پی‌ اس را داشته و محکم باشد .
    • قبل از جابجا نمودن یوپی‌ اس ، حتماً آن را خاموش نموده و باتری‌ها را از دستگاه جدا نمایید.
    • بعضی از دستگاه‌ ها جهت نصب برای  فضای داخل اتاق طراحی شده  ،بنابراین از نصب آنها در فضای بیرون از اتاق خودداری کنید.
    • از نصب یو پی‌ اس در محیط‌ هایی که احتمال جرقه  وجود دارد، خودداری کنید.
    • یو پی‌اس را در معرض تابش مستقیم خورشید به هیچ وجه قرار ندهید. این کار ممکن است موجب  خراب شدن باتری‌ ها در بلند مدت شود.
    • یو پی‌ اس و کابینت باتری‌هایآن را در مکانی دور از تردد اشخاص نصب کنید ،زیرا ممکن است کابل‌ ها ی ارتباطی در اثر تردد قطع شود و یا دچار مشکل بشوند.
    • یوپی‌اس باید بر روی سطح صاف و به صورت ایستاده و در مدل‌های رک به درستی و بوسیله‌ی دستگیره در محل مناسب نصب گردد.
    • یو پی اس را حداقل در فاصله‌ی ۳۰ سانتی‌متری از دیوار یا لوازم مجاور قرار دهید تا هوا به آرامی جریان داشته باشد. در واقع از نصب دستگاه یوپی اس به طوری که منافذ تهویه‌ی یوپی اس مسدود و یا از جریان هوا جلوگیری شود، خودداری نمایید.

 

بازدید : 250 تاریخ : جمعه 08 اردیبهشت 1396 زمان : 16:53 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

یو پی اس قابل حمل

یو پی اس های قابل حمل امروزه در بسیاری از موارد دارای مزیت کاربردی هستند. در نقاطی که نیروی انسانی و یا وسایل حمل لازم برای باتری ها ی بزرگ وجود ندارد استفاده از چند یو پی اس کوچکتر بجای یک یو پی اس بزرگ دارای مزیت حمل است.

بعلاوه قابلیت استفاده گردشی با یک یو پی اس استند بای یا کمکی باعث افزایش عمر یو پی اس ها می شود. لازمه اینکار استفاده از یو پی اسهای قابل حمل است.

بطور کلی وزن یو پی اس ها بستگی به مارک آن و طراحی آن و عمدتا باتری ها دارد ولی بطور کلی یو پی اس های زیر ۵۰۰۰ ولت آمپر دارای وزن کمتر از ۱۰ کیلو گرم هستند که توسط یک یا دو نفر نیروی کار قابل حمل و نقل تا فواصل نزدیک می باشند.

بهتر است از یو پی اس های دارای دستک های حمل و نقل و یا محلهای خاص برای غلاب  کردن فریم یو پی اس استفاده شود.

برای یو پی اس های بزرگتر استفاده از سینی چرخدار خیلی توصیه میشود زیرا هم باعث  می شود که یو پی اس بالاتر از سطح زمین قرار گیرد و جریان هوا  باعث افزایش خنک کاری آن می شود و هم آب و رطوبت و گرد و غبار کمتر آنرا کثیف میکند. و در نهایت سینی چرخدار باعث راحتی حمل و نقل آن میشود.

یو پی اس قابل حمل در ایران

در ایران انواع یو پی اس های سبک دسته دار، غلاب دار و انواع سینی چرخدار برای ی پی اس های بزرگتر  ساخته  میشوند. یو پی اس های یونر، یو پی اس زنجان، یو پی اس فاراتل و … طبق سفارش فریمهای با قابلیت حمل بهرت را ارائه میکنند.

در صورتی که استفاده از یو پی اس بزرگ و سنگین مورد نظر باشد، بهتر است حتما از سینی  ستفاده شود و خود یو پی اس در داخل محفظه مخصوص محبوس و نگهداری شود. محفظه نیز باید متخلخل و دارای امکان تهویه باشد.

بازدید : 165 تاریخ : دوشنبه 04 اردیبهشت 1396 زمان : 11:31 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

https://twitter.com/upsco2017/
https://t.co/EYv3p7Mi7K
https://t.co/HxRDCVVxOR
https://t.co/owNDXpTYi2
https://t.co/s2TM3xTjjE
https://t.co/gPAxyS1Ztq
https://t.co/y6ZH3Cp6VJ
https://t.co/hLLhAIlMTc
https://t.co/cpFZg1deNc
https://t.co/ofHWHUyYIs
https://t.co/r22X9CIYzE
https://t.co/SLZLZsBvyQ
https://t.co/y4SuopnCom
https://t.co/d8YKZ8AkQ8
https://t.co/R1Kb9XeCrR
https://t.co/vGoJhKvSVj
https://t.co/5hDsCTnLtE
https://t.co/C8NZVtcN5Q
https://t.co/xvEZ6F9bdd8

https://t.co/7T72uDgbi6
https://t.co/0GShm1qWa6
https://t.co/lUTSwSeOxp
https://t.co/WGXrJRm3qT
https://t.co/Fu83SeGIEi
https://t.co/KbwoTO3mfK
https://t.co/YTOUOkQisl
https://t.co/4tCxufT8Lz
https://t.co/GrtjuHZWYT
https://t.co/CecfZv07RY
https://t.co/H1wcc8S1Ic
https://t.co/sGfQ0d1wM5
https://t.co/rfJVcxAiGk

بازدید : 222 تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1395 زمان : 18:43 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

یو پی اس آبان

شرکت یو پی اس آبان

یو پی اس آبانیو پی اس آبان نمایندگی انحصاری چندین برند معتبر یو پی اس دنیا بوده و توجه به خدمات پس از  فروش مهمترین سیاست این شرکت پس از ارایه محصولات با کیفیت می باشد.

ارائه خدمات پشتيباني منحصر به فرد، وجود بخش اورژانس یو پی اس و پوشش دادن  انواع مشتريان دولتي و خصوصي با نياز هاي متفاوت از جمله توانمندي هاي شركت یو پی اس آبان  آبان مي باشد.

دارا بودن گواهینامه های بین المللی  ISO 9001 و ISO 10004 درمدیریت کیفیت و مشتری مداری، ضامن آسودگی خاطر مصرف کنندگان است.

از جمله امکانات و خدمات آبان می توان موارد زیر را برشمرد:

۱- سرویس و پشتیبانی انواع دستگاه های یو پی اس داخلی و خارجی

۲- نمایندگی انحصاری یو پی اس های تک فاز  و سه فاز برند جت پاور ‌

۳-  نمایندگی انحصاری یو پی اس های سه فاز و صنعتی برند INTERBERG

۴- نمایندگی رسمی باتری های سیلد لید اسید (خشک) وNI-CD  برندهای:JETPOWER و  INTERBERG

 ۵- نمایندگی رسمی توربین های بادی و تجهیزات خورشیدی

۶-  ارائه و کوپل دیزل ژنراتور، برندهای Volvo,Perkinsو Cummins تا توان ۲M.V.A

ارایه گارانتی تا ۵ سال، نشانگر کیفیت محصولات یو پی اس آبان است.

گفتنی است شرکت یو پی اس آبان در کلیه مراکز استان ها و در ۹۰ نقطه از کشور  خدمات پس از فروش را به مشتریان گرامی ارائه می نماید.

بازدید : 183 تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1395 زمان : 18:42 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

تبدیل PSD به وردپرس (قالب وردپرس)

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از cms هایی است که از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است. برخی از دلایل محبوبیت وردپرس, سادگی کار با آن, امکان توسعه سریع و … می باشد.

همچنین یکی از ویژگی های برتر این cms وجود تعداد زیادی قالب رایگان و غیر رایگان برای آن می باشد. با وجود این همه قالب برای وردپرس اما باز هم در اکثر اوقات افراد و شرکت ها دوست دارند تا قالبی اختصاصی که مطابق با سلایق و نیاز های خود برای وردپرس داشته باشند. قالب وردپرس

قالب وردپرس

شما می توانید با استفاده از نرم افزار های طراحی رابط کاربری ای مثل فتوشاپ, رابط کاربری یا همان شکل ظاهری قالب را طراحی کنید و بعد طرح را با تمام جزئیاتش به صورت کامل و استاندارد کدنویسی کنید و در آخر طرح شما را به صورت یک قالب وردپرس کامل در اختیار شما قرار می دهیم. برخی از ویژگی های طرح های PSD که در تبدیل شدن به قالب وردپرس رعایت کنید :

  • کدنویسی بر اساس HTML5 و CSS3
  • کدنویسی کاملا معتبر (Valid) بر اساس W3C
  • سازگاری با تمامی مرورگرهای مدرن
  • بهینه سازی تصاویر استفاده شده در قالب وردپرس
  • سرعت بارگزاری بالای قالب وردپرس
  • ایجاد قالب وردپرس به صورت کاملا واکنشگرا responsive
  • کد نویسی با تمام جزئیات مطابق با طرح ارائه شده
  • امکان ارائه نسخه HTML قالب وردپرس
  • استفاده بهینه و اصولی از توابع وردپرس
  • ایجاد پنل مدیریت برای شخصی سازی بخش های مشخصی از قالب وردپرس
  • ساخت ابزارک های اختصاصی
  • ساخت کد های کوتاه (shortcodes) اختصاصی
بازدید : 217 تاریخ : شنبه 09 بهمن 1395 زمان : 16:48 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

به زبان چیره دست تر وردپرس چیست؟

به طور کلی وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز (open source) می باشد که در تقسیم ی سیستم های مدیریت درونمایه یا همان CMS ها که مخفف (Content Management System) می باشند، پیمان میگیرد. از آنجا که سیستم وردپرس رایگان است، هر کاربری می تواند فایل های مربوطه ی آن را دانلود کرده و مورد کاربرد پیمان دهد. البته بدیهی است که وردپرس بخشی از نیازهای کاربران را برآورده می کند اما برای شخصی سازی و برآورده تشکیل دیگر نیازها، به متخصصینی (لیمون تم) نیاز است که تغییرات لازم را ایجاد کرده و یا سایر امکانات و دست موزه باره احتیاج کاربران را فراهم نمایند.

قالب وردپرس

قالب وردپرس

قالب وردپرس یا همان WordPress Theme، کارهای مختلفی را سپریدن می دهد که واضح ترین و رایج ترین آن ها، تعیین آرایش قرار دریافت عناصر مختلف صفحات وب در کناره یکدیگر می باشد. البته کسانی که به صورت فنی با وردپرس آشنایی داشته باشند (لیمون تم)، می دانند که مسائل زیاد دیگری نیز وجود دارد که با به کارگیری آن ها می طاقت از قابلیت انعطاف پذیری مناسبی که دروردپرس هستی دارد، استفاده کرد.

بازدید : 244 تاریخ : جمعه 08 بهمن 1395 زمان : 18:06 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

لیمون تم با طراحی در موضوعات :

قالب خبری وردپرس

قالب شخصی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس

قالب خلاقانه وردپرس

توانسته اعتماد کاربران و متخصصین طراحی سایت را جلب نمایند به طوری که همم اکنون بیش از ۱۲۰۰ مشتری و متخصص طراح وب از پوسته وردپرس ایرانی شرکت  لیمون تم استفاده می نمایند.

خرید قالب وردپرس از شرکت لیمون تم بسیار راحت و سریع بوده و با پرداخت آنلاین مبلغ امکان دانلود قالب برای کاربر محیا خواهد شد. قالب شخصی وردپرس وقالب خبری وردپرس از موضوعاتی است که لیمون تم به صورت تخصصی فعالیت داشته و موفق ترین قالب وردپرس را در این زمینه به خریداران پوسته وردپرسارائه نموده. سه اصل ، مدیریت آسان قالب وردپرس ، عدم پیچیدگی قالب وردپرس و اصالت قالب ایرانی وردپرس مهمترین اصول اولیه بوده اند که از روز اول لیمون تمدر طراحی قالب وردپرس در نظر گرفته و رعایت نموده.

قالب وردپرس

خلاقیت را اساس کاری طراحی پوسته و قالب وردپرس در لیمون تم کردیم ، سعی کردیم با مطالعه و بررسی کامل موفقیت قالب های خارجی وردپرس را با بومی سازی و تلاش بیش از اندازه واحد فنی که شاید بیش از ۱۰۰ ها بارر قالب طراحی شده را تست و دیباگ مینمایند و ماهها زمان و یک تیم ۱۰۰ نفره در تولید و خلق قالب وردپرس زمان صرفف مینمایند تا همکاران و مشتریانمان که اغلب از شرکتهای متخصص و طراحان سایت میباشند از محصول خریداری شده راضی باشند و بتوانند مشتریان خود را نیز کاملا راضی کنند.

بازدید : 176 تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395 زمان : 11:57 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

يو پي اس آلجا

يو پي اس آلجا
آلجا یو پی اس نام اختصاری شرکت آمایش لوازم جانبی الکترونیک و صنعت روز بوده که در زمینه تأمین تجهیزات یو پی اس ، باتری ، تثبیت کننده ولتاژ و تجهیزات جانبی یو پی اس همچون: کابینت باطری، صاعقه گیر، سیستم مدیریت هوشمند باطری، سوییچ، کارت کنترل شبکه و ... فعالیت می نماید.
آلجا  یو پی اس نام اختصاری شرکت آمایش لوازم جانبی الکترونیک و صنعت روز بوده که در زمینه تأمین تجهیزات  یو پی اس ، باتری ، تثبیت کننده ولتاژ و تجهیزات جانبی  یو پی اس همچون: کابینت باطری، صاعقه گیر، سیستم مدیریت هوشمند باطری، سوییچ، کارت کنترل شبکه و ... فعالیت می نماید. این شرکت با بکارگیری فناوری های نوین روز دنیا  یو پی اس ها را از توان 500VA تا 300kVA در صد مدل مختلف ارایه می دهد. پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان با راه اندازی شبکه های نمایندگی فروش در سراسر کشور، ارائه خدمات فنی و ضمانت در مورد دستگاه های فروخته شده و خدمات پس از فروش از مزیت های آلجا می باشد.
بازدید : 230 تاریخ : شنبه 25 دی 1395 زمان : 13:41 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

فالب وردپرس

 

لیمون تم اولین و حرفه ای ترین کمپانی طراحی و تولید قالب وردپرس به صورت کاملا اختصاصی و فارسی در ایران میباشد.

طی سالها تجربه در زمینه طراحی سایت های مختلف و مشاهده هزاران گرافیک وب سایت های مختلف ایرانی و تست و تجربه کاری با،  بیش از 100 قالب وردپرس خارجی و برتر دنیا و مواجهه و درگیری با مشکلات مختلف قالب های خارجی وردپرس که اکثر طراحان سایت و وردپرس کاران با آنها دست و پنجه نرم کردند و اکثرا با مشتریان خود به مشکل میخورند همچون پیچیدگی ها قالب های خارجی وردپرس ، مشکلات در حین بروز رسانی پوسته وردپرس، باگ های امنیتی فراوان که اکثر کاربرانی که با قالب های نال وردپرس کارمیکنند مواجه هستند ، عدم دریافت پشتیبانی خوب به دلیل عدم دسترسی به شرکت طراح قالب و از همه مهمتر انگلیسی بودن قالب مشکلات فراوانی را برای وردپرس کاران و طراحان سایت با وردپرس ایجاد کرده بود، به همین خاطر گروه لیمون تم بر آن شدند با تشکیل یک مجموعه تخصصی طراحان گرافیک و برنامه نویس وردپرس در زیر مجموعه شرکت لیمون تم و با نام تجاری لیمون تم اقدام به طراحی قالب وردپرس ایرانی بر مبنای سلایق ایرانی ، خواسته ها و نیاز ها ایرانی نمایند.




قالب وردپرس



لیمون تم این اطمینان را به کاربران ایرانی و فارسی زبان در خرید قالب وردپرس میدهد که میتوانند بدون نگرانی و دغدغه قالب های ترجمه شده خارجی از پوسته وردپرس طراحی شده توسط متخصصین ایرانی لیمون تم استفاده نمایند. لیمون تم با طراحی قالب وردپرس در موضوعات : قالب خبری وردپرس ، قالب شخصی وردپرس ، قالب شرکتی وردپرس ، قالب خلاقانه وردپرس توانسته اعتماد کاربران و متخصصین طراحی سایت را جلب نمایند به طوری که هم اکنون بیش از ۱۲۰۰ مشتری و متخصص طراح وب از پوسته وردپرس ایرانی شرکت لیمون تم استفاده می نمایند. خرید قالب وردپرس از شرکت لیمون تم بسیار راحت و سریع بوده و با پرداخت آنلاین مبلغ امکان دانلود قالب برای کاربر محیا خواهد شد. قالب شخصی وردپرس و قالب خبری وردپرس از موضوعاتی است که لیمون تم به صورت تخصصی فعالیت داشته و موفق ترین قالب وردپرس را در این زمینه به خریداران پوسته وردپرس ارائه نموده. سه اصل ، مدیریت آسان قالب وردپرس ، عدم پیچیدگی قالب وردپرس و اصالت قالب ایرانی وردپرس مهمترین اصول اولیه بوده اند که از روز اول لیمون تم در طراحی قالب وردپرس در نظر گرفته و رعایت نموده.



 

قالب وردپرس




خلاقیت را اساس کاری طراحی پوسته و قالب وردپرس در لیمون تم کردیم ، سعی کردیم با مطالعه و بررسی کامل موفقیت قالب های خارجی وردپرس را با بومی سازی و تلاش بیش از اندازه واحد فنی که شاید بیش از 100 ها بار قالب طراحی شده را تست و دیباگ مینمایند و ماهها زمان و یک تیم 10 نفره در تولید و خلق قالب وردپرس زمان صرف مینمایند تا همکاران و مشتریانمان که اغلب از شرکتهای متخصص و طراحان سایت میباشند از محصول خریداری شده راضی باشند و بتوانند مشتریان خود را نیز کاملا راضی کنند.

 

 

قالب وردپرس 

 

بازدید : 212 تاریخ : سه شنبه 21 دی 1395 زمان : 16:44 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 1,102
  • بازدید سال : 14,528
  • بازدید کلی : 52,580
  • مطالب