loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

یو پی اس apc

یو پی اس (یو پی اس) دستگاهی است که برای پشتیبانی برق مورد نیاز بانکها، موسسات و ادارجات در زمان قطع برق شهری به کارمی رود.

کار مهندس دستگاه یو پی اس (یو پی اس)عبارت است از نصب ، تعمیر ونگهداری دستگاه یو پی اس برای بالا بردن Back up این دستگاه هاست.

رسته شغلی : الکترونیک ( الکترونیک صنعتی )
وظیفه مهندس این شغل نصب دستگاه های یو پی اس از قبیل Amak ,Chloride , Power ware, Furatel باتوان های 1kw,3kw,6kw و…
وتعمییرات برد داخل دستگاهها و نگهداری وسرویس دستگاه ها یعنی اندازه گیری ولتاژ و جریان ورودی و خروجی و تست جریان دهی باتری ها و Checkup کلی دستگاه .
اهمیت این شغل زمانی به چشم می خورد که، شما نیاز به برق شهری دارید و این امکان برای شما فراهم نباشد که از برق شهری استفاده کنید یعنی زمانی که برق قطع است در این حالت دستگاه یو پی اس برق شهری مورد نیاز شما را (220 ولت) تامین می کند ویا زمانی که شما دستگاه هایی دارید که باید دقیقا ورودی 220 ولت با فرکانس 50 هرتز در ورودی آن قرار بگیرد تا دستگاه در حالت عادی کار کند در این زمان هم دستگاه یو پی اس می تواند در مدار برق شهر قرار گرفته و خروجی 220 ولت و با فرکانس 50 هرتز را به مدار اعمال کن

بازدید : 289 تاریخ : جمعه 12 شهریور 1395 زمان : 20:03 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود پیمان دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. خرید بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، مایه افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا خرید بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک بر پایه استانداردهای گوگل ثبت نشود، مایه برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از خرید بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های خرید بک لینک چیست ؟ در سایتهای رنک بالا و اتوریتی بالا ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار تارنما خود کاربرد کنید.

خرید بک لینک,بک لینک,فروش بک لینک

بازدید : 233 تاریخ : جمعه 29 مرداد 1395 زمان : 14:47 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

درباره یو پی اس apc

شرکت یو پی اس apc یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده یو پی اس apc در جهان می باشد .این شرکت با تولید محصولاتی قبیل یو پی اس ،انواع باتری ،تجهیزات برق اضطراری ،تجهیزات خنک کننده در سیستم های مختلف و دیگر تجهیزات الکترونیکی توانسته است نامی آشنا با محصولاتی با کیفیت  را معرفی نماید و به این طریق  مشتریان زیادی در بیشتر کشور ها به خود جلب کرده و رضایت آن ها را از محصولات خود بدست آورد .

شرکت یو پی اس apc از ابتدا

۱۹۸۱

قدرت تبدیل شرکت امریکا در ماساچوست گنجانیده شده است. بنیانگذاران آن سه مهندس الکترونیک صنعتی است که در دانشگاه MIT تحقیق و توسعه نسبت به برق خورشیدی ،مستقیم بکار بود.

 

۱۹۸۸

شرکت یو پی اس apc عمومی در $۷٫۵۰ هر سهم یا.۱۲۵ $ در هر سهم برای این شرکت شش سهام انشعابات تنظیم می شود. تا به امروز این شرکت تنها سهام ارائه نشان دهنده است.

 

۱۹۸۹

  • قدرت مدیریت کمپانی یو پی اس apc قدرت شوت ® معرفی نرم افزار برنده جایزه و انقلاب است.
  • توزیع کنندگان عمده فناوری اطلاعات و مرکز خرید اینگرم میکرو شروع حمل محصولات یو پی اس ت.

 

۱۹۹۰

  •  یو پی اس  هوشمند با نام تجاری UPSs معرفی شده است. این راه حل صنعت برتر شبکه قدرت حفاظت رشد خواهد کرد.
  • شرکت relocates غرب کینگستون RI سایت  مرکزی دفتر شرکت میباشد
  • مدیر عامل یو پی اس apc، Rodger b Dowdall ،  جایزه مجله شرکت نیوانگلند “کارآفرین از سال” اعظا کرد.

 

۱۹۹۱

کمپانی یو پی اس apcبا افزایش دستگیری حفاظت موج وارد بازار میشود اولین و بهترین پیشنهاد برای جامع شدن ان محصول افزایش حفاظت از خط های جامع میباشد.

 

۱۹۹۳

یو پی اس apc را به ۲kVA و بالاتر در بازار با صنعت اولین آپ مدولار, ماتریس آپ ® گسترش می یابد.

 

۱۹۹۴

  • شرکت ان مرکز بین المللی تولید اولین  در گالوی را باز میکند ایرلند به آدرس بهتر تا به رشد بازار اروپا کمک کند.
  • درامد سالانه شرکت یو پی اس apc نیم میلیارد دلار میباشد.
  • این شرکت به معرفی محصولات جدید بیش از ۱۵۵ از جمله نسل جدید هوشمند یو پی اس و اولین مدل پشتیو پی اس ®.

 

۱۹۹۶

  • یو پی اس apc در آسیا اولین مرکز تولید باز در فیلیپین است.که ارزش آن در حدود ۱۲٫۶ میلیون دلار ،مدیریت سیستم های بهبود پارسیان شرکت پیشرو قدرت مستقر در خیابان Louis MO. یو پی اس apc اول کسب است.
  • بیشترین یو پی اس apc وارده از بازار یو پی اس ۵kVA با Symmetra power ArrayTM . است.
  •  اولین محصول این صنعت قدرت آرایه، راه حل های منحصر به فرد ارائه افزونگی، مقیاس پذیری و serviceability است

 

۱۹۹۸

  • یو پی اس apc A/S Silicon، تولید کننده سیستم های یو پی اس ۳ فاز برای برنامه های مرکز و مرکز داده ها  به بازارارائه می دهد.
  • مارک یو پی اس apc بالای میلیارد دلار درآمد دارد.، این شرکت در  درجه اول  متمرکز برای ساخت بر روی UPSs برای رسیدن به این نقطه عطف است.
  • یو پی اس apc سیر قدرت پرداختن به نیازهای رو به رشد کامل و برنامه های کاربردی بی سیم ثابت به خانه معرفی را معرفی میکند.
  • یو پی اس apc سه ادغام کامل استراتژیک است که ورود به بازارهای جدید افزایشی از جمله: بازار قدرت دی سی برای تجهیزات ارتباطات؛ کابل و اتصال بازار برای خانه و کسب و کار فناوری اطلاعات برنامه های کاربردی; و دقت خنک کننده بازار برای تجهیزات مراکز و ارتباطات داده ها.

 

۲۰۰۱

  • شرکت یو پی اس apc گسترش پهنای باند قدرت خود را با خرید از شبکه برق محصولات از ARRIS ارائه میدهد.
  • کمپانی یو پی اس apc مرکز داده قدرت با قطعه اول فیزیکی شبکه و حیاتی (NCPI)، Power StruXure TM revolutionizes
  • یو پی اس apc به نام شاخص نزدک ۱۰۰ که متشکل از ۱۰۰ بزرگترین بورس سهام در بازار بورس نزدیک است.

 

۲۰۰۳

  • یو پی اس apc ™ قدرت سفر را با تحسین فوری معرفی میکند. حالت اول با یکپارچه شارژ الکترونیک طراحی شده است.
  • InfraStruXureTM / یو پی اس apc را برای گسترش در معماری منحصر به فرد PowerStruXure معرفی میکند.
  • قدرت، خنک کننده، قفسه، مدیریت و خدمات به باز سازگار و یکپارچه ادغام راه حل.  مادون StruXure بلافاصله، برنده جوایز تقریبا ۲۰ در سراسر جهان شناخته شده است.
  • در ژوئیه ۲۲, یو پی اس apc ۱۵ سال به عنوان یک شرکت عمومی به مناسبت سالگرد آن عرضه اولیه عمومی (IPO) در ۲۲ ژوئیه ۱۹۸۸ برگزار کرد.

 

۲۰۰۴

  • شرکت یو پی اس apc بیش از ۱۰۰ جایزه در سال ۲۰۰۴ برای تعالی کسب و کار و محصولات آن در سراسر جهان شد.
  • یو پی اس apc اضافی سیستم خنک کننده اضافی و همچنین به عنوان محل نیرو به رشد خانواده مادون StruXure می افزاید.

 

۲۰۰۵

در ۲۰۰۵, شرکت یو پی اس apc کلی ارائه NCPI خود را با کسب Netbotz گسترش داد، اوایل مرحله شرکت فن آوری که دغدغه اصلی شبکه و اطلاعات مدیران مرکز توزیع های مبتنی بر امنیت به طور خاص فیزیکی از دارایی های آن است..  محصولات Netbotz و تخصص فنی  و بهبود NCPI ما در مقوله مدیریت و امنیت گسترش میابد.

 

۲۰۰۶

در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۰۶ یو پی اس apc 25 سال، مارک آن ایران از بدو ثبت شدن شرکت، در سال ۱۹۸۱ جشن گرفت.

 

۲۰۰۷

۱۴ فوریه ۲۰۰۷ اشنایدر الکتریک یو پی اس apcبدست می آورد و واحد کسب و کار بحرانی قدرت & خنک کننده خدمات (CPCS) ا که شامل مارک های یو پی اس apc و MGE سیستم های یو پی اس را تشکیل می دهند.

 

بازدید : 219 تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 زمان : 19:27 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

منبع تغذیه نیروی بدون وقفه (یو پی اس)، که به عنوان باتری یو پی اس تقویت‌کننده هم نامیده می‌شود، منبع نیروی الکتریکی را که به تجهیزات متصل شده است با جریان نیرو از یک منبع باتری یو پی اس، در طول قطعی برق حفظ می‌کند. یک یو پی اس از تجهیزات برقی به نیروی باطری به صورت مدوم تغییر جهت خواهد داد.

یک یو پی اس به صورت نرمال برای حفاظت از کامپیوترها، تجهیزات ارتباط تلفنی یا دیگر ابزار الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد وقتی که یک قطعی نیروی برق غیرمنتظره می‌تواند باعث اختلال در روند تجاری یا از میان رفتن داده‌ها شود.

مسائل و مشکلات رایج در نیروی برق:

انواع مختلفی از مسائل و مشکلات مربوط به نیروی برق وجود دارند که یک یو پی اس این اختلالات را اصلاح خواهد کرد و این تأثیریو پی اس به موقعیت و نقش ایجاد شده توسط سازنده‌اش، بستگی دارد. این مسائل و مشکلات عبارتند از:

۱) قطعی برق

۲) افت ولتاژ ـ کاهش ولتاژ کوتاه‌مدت

۳) کاهش ولتاژ ـ ولتاژهای پایین برای یک دوره طولانی‌مدت زمانی.

۴) افزایش ولتاژ ـ افزایش ولتاژ برای یک دوره طولانی‌مدت زمانی

۵) شارش ولتاژ ـ افزایش ولتاژ کوتاه‌مدت یا ایجاد اختلال در روند روشنایی

۶) نویز در خطوط ـ اختلالات موجود در شکل موج نیروی برق

طرح‌های یو پی اس:

حالت اضطراری (stand by) و خط دوسویه، دو نوع از طرح‌های یو پی اس می‌باشند که به صورت گسترده برای حفاظت از سیستم‌های فروش کاربرد دارند.

حالت stand by (اضطراری)

Stand by یو پی اس مشکل افت ولتاژ را حل می‌کند و بصورت کلی از طریق شارش ولتاژ حفاظت از تجهیزات را در صورت وجود مشکل افت ولتاژ محقق می‌سازد. این طرح از یو پی اس به راحتی باعث جریان نیروی برق در تجهیزات می‌شود وقتی افت ولتاژ، کاهش ولتاژ یا حتی دیگر شرایط مربوط به ولتاژ رخ می‌دهند. حالت stand by دریو پی اس  ، حالت باتری یو پی اس را وقتی این رویدادها رخ می‌دهند، تغییر خواهد داد تا اینکه نیروی برق تجهیزات به یک سطح نرمال برسد. این طرح از لحاظ هزینه خیلی موثر می‌باشد و به صورت کلی باعث استفاده از یک موج مربع یا موج مربع اصلاح شده در زمان فعالیت باتری یو پی اس می‌شود. این واحدها بصورت کلی در واحدهای VA600 و پایین‌تر یافت می‌شوند و برای مصارف خانگی یا پایانه‌ی کامپیوتری منفرد در یک کاربرد تجاری طراحی شده‌اند. یکی از معایب واحد اضطراری این است که افت ولتاژ، کاهش ولتاژ یا دیگر شرایط تغییر ولتاژ باعث خواهند شد که یک یو پی اس اضطراری حالت باتری یو پی اس را تغییر دهد و این امکان دارد باعث خالی شدن کامل باتری یو پی اس و قطع آن شود، هرچند ولتاژ در خطوط هنوز وجود دارد.

خط دوسویه: در این طرح از یک تنظیم‌کننده اتوماتیک ولتاژ (AVR) استفاده می‌شود. یک AVR باعث می‌شود که یو پی اس، بدون ایجاد تغییر در نیروی باتری یو پی اس، خط ولتاژ وارد شده را تقویت کرده و یا افزایش دهد. این طرح باعث می‌شود که یو پی اس اکثر افزایش ولتاژ طولانی‌مدت یا دیگر مشکلات ناشی از کاهش ولتاژ را بدون خالی شدن باتری یو پی اس، اصلاح کند. مزیت دیگر این طرح، این است که باعث کاهش تعداد انتقالات به باتری یو پی اس می‌شود و این عمر مفید باتری یو پی اس را افزایش می‌دهد. واحدهای یو پی اس دارای خط دو سویه، از جمله رایج‌ترین طرح‌ها برای واحدهای رده KVA5/0 تا kVA5 می‌باشند و در خروجی موج مربع یا خروجی‌های مربع سینوسی در دسترس قرار دارند.

یو پی اس کم‌هزینه بصورت زیادی در قابلیت عبور از خط در طرح‌های stand by و خط دوسویه، تاثیر زیادی ندارد. همه سیستم‌های نیروی برق هوشمند یو پی اس از مبدل براساس تکنولوژی عبور استفاده می‌کنند که باعث فراهم شدن عبور نیرو از کامپیوتر به هر دوی یو پی اس و دیگر ابزار متصل شده به آن می‌شوند.

راه‌حل‌های کیفیت نیروی برق جامع از سیستم‌ها در مقابل رده وسیعی از مسائل و مشکلات نیروی برق حفاظت خواهند کرد. یک یو پی اس دارای طرح خط دوسویه به همراه تجهیزات عبور خط، همه شش مشکل و مسئله‌ی ذکر شده در بالا را مخاطب قرار می‌دهد و تضمین خواهد کرد که این مسائل و مشکلات نیروی برق روی تأسیسات شما تاثیری نخواهند گذاشت.

بازدید : 339 تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 زمان : 17:02 نویسنده : یو پی اس نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 1,112
  • بازدید سال : 14,538
  • بازدید کلی : 52,590
  • مطالب